IVSI

IVSI-årsmærket er kun for certificerede instruktører på BSI-niveau, der også har bestået PSI3-kurset. Dette er dit medlemskab i Den Danske Skiskole og samtidig dit bevis for, at du er certificeret dansk skiinstruktør under Danish Association of Professional Ski Instructors (DAPSI) og amatørernes International forbund Association of Snowsport Instructors (IVSI).

Hvis du underviser uden at indløse årsmærke, mangler du din licens og certificering og er reelt set ikke skiinstruktør i den pågældende situation. Den Danske Skiskole kan derfor ikke være behjælpelig, hvis der skulle opstå problemer i den lokale skiskole.

Årsmærket er et lille klistermærke som skal sættes på dit ID-kort. ID-kortet viser, at du som skiinstruktør er berettiget til at undervise og ID-kort samt årsmærket viser dit uddannelsesniveau samt at du har indløst den fornødne licens for indeværende kalenderår. Har du endnu ikke et ID-kort, så bestil det her.

Vær opmærksom på at der to gange årligt er frist for bestilling af ID-kort (1/11 og 15/1) - så bestil i god tid!

Ønsker du ikke at forny dit årsmærke, da du eksempelvis ikke skal undervise i indeværende år, så anbefaler vi at du i stedet betaler kursuslicens/medlemskab under din profil - medlemskaber.

IVSI koster 450kr.

Du kan med en BSI+PSI3 købe dit IVSI årsmærke under din profil under fanen 'medlemskaber'.