Så er der nyt fra Den Danske Skiskole.

Hvis ikke du allerede er tilmeldt nyhedsbrevet, synes vi det er en rigtig god ide at du får det gjort 💪

Drømmer du om en sæson som skiinstruktør i alperne eller et andet sted i verden, så bliv dansk skiinstruktør. Med en BSI1 i hånden kan du nemlig få arbejde de fleste steder i verden.

Vi holder lukket på kontoret fra d. 19/12. Vi vender stærkt tilbage i uge 2 i det nye år.

Vi håber I alle må have en fantastisk jul og et mindst lige så godt nytår.

Glade hilsener fra DDS 🎅

Sneen vælter ned både herhjemme og udenfor vores grænser, sæsonen er endelig for alvor i gang.

Vi har i dag åbnet for tilmeldingerne til kurserne i uge 19, 2024. Se alle kurser i kursuskalenderen her.

Ønsker du at blive en del af uddannertruppen i Den Danske Skiskole?

Formålet med ETR-kurset er at rekruttere til uddannertruppen og sigter mod at give aspiranterne kompetencer og forudsætninger for at uddanne skilærere for Den Danske Skiskole.

PSI2 kurser 2024 🌞❄

I 2024 afholder vi flere PSI2 kurser i legendariske St. Anton.

Kurserne i uge 2 og 15 er som vi kender dem fra tidligere en samlet pakke. Her er det Jens Borgnæs der står for det, teorien foregår på dansk og man bor på Hotel Bachseite.

Går du og drømmer om at undervise på telemark har du mulighed for at blive BTI (Basic Telemark Instruktør).

Den Danske Skiskole afholder lørdag d. 18/11 anden del af rulleskiinstruktøruddannnelsen i Haderslev.

Den Danske Skiskole er i samarbejde med Danmarks Skiforbund i gang med at uddanne danske langrendinstruktører.

Vi tilbyder løbende nye kurser både på rulleski og almindelig ski 🌞

Vi afholder i år BSI1 kurser i Skeikampen i uge 49.

Den Danske Skiskole afholder søndag d. 29/10 første del af rulleskiinstruktøruddannnelsen i København.

Du kan læse meget mere om kurset og tilmelde dig her https://dendanskeskiskole.dk/kursus/kalender/1688

Sensommeren står for døren og vi begynder med længsel at kigge i vejrudsigten efter sne både i nord og i syd.

Vi i Den Danske Skiskole glæder os til endnu en fantastisk sæson ❄🌞

Den Danske Skiskole afholder søndag d. 27/8 første del af rulleskiinstruktøruddannnelsen i Aarhus i samarbejde med Aarhus Skiklub.