Fast track

Fast Track

Som alpin konkurrenceløber har du mulighed for at kickstarte din instruktørkarriere. Det kan du gøre ved at benytte Skiforbundet og Den Danske Skiskoles Fast Track ordning. Ordningen er for dig der har kørt FIS løb, og er interesseret i at blive instruktør. I praksis fungerer ordningen ved, at du starter direkte på et BSI2 kursus, i stedet for BSI1. Du vil skulle tage BSI1 teori i Danmark inden BSI2 kursusstart.

Hvis du er interesseret i at benytte ordningen, skal du kontakte Den Danske Skiskole på info@dendanskeskiskole.dk. Send et link til din FIS Athlete Profile, så de kan se at du har kørt FIS løb, og spørg ind til muligheden for at benytte Fast Track ordningen. De vil guide dig gennem resten af processen, hvor du bl.a. skal godkendes af DDS' Tekniske Komité.

Lyder det som noget for dig? Så send DDS kontoret en mail med det samme!