Nyheder

Vi havde i uge 19 besøg fra ISIAs tekniske komite i Hintertux. Formålet med besøget var supervision af vores højeste uddannelsesniveau PSI3 samt godkendelse af vores PSI uddannelse som ISIA stamp niveau.

Som noget helt nyt har vi besluttet at afholde kurser i uge 49 ❄️

Der er stadig pladser på alle de forskellige hold på vores efterårskursus i uge 42!

Vi søger medlemmer, der vil bidrage til DDS’ arbejde med diversitet, lighed og inklusion.

Kontoret holder sommerferie til 30. juli 🏖️

Vi vil I begrænset omfang svare på mails.

Håber I nyder sommervejret og lader energien op til endnu en fantastisk vintersæson ⛷️

Tim & Mathilde😎

Stor tak til alle der var med til at gøre årsmødet og den efterfølgende fest til en uforglemmelig dag/aften. Det er dejligt at være sammen med så mange glade medlemmer af Den Danske Skiskole.

Tag på rulleski igangsætter kursus med Den Danske Skiskole.

Formål

Der er valg til bestyrelsen i Den Danske Skiskole i forbindelse med årsmødet d. 1/6-24.

Så er der nyt fra Den Danske Skiskole.

Hvis ikke du allerede er tilmeldt nyhedsbrevet, synes vi det er en rigtig god ide at du får det gjort 💪

Drømmer du om en sæson som skiinstruktør i alperne eller et andet sted i verden, så bliv dansk skiinstruktør. Med en BSI1 i hånden kan du nemlig få arbejde de fleste steder i verden.

Vi holder lukket på kontoret fra d. 19/12. Vi vender stærkt tilbage i uge 2 i det nye år.

Vi håber I alle må have en fantastisk jul og et mindst lige så godt nytår.

Glade hilsener fra DDS 🎅