Rulleski igangsætter kursus i Odense

Tag på rulleski igangsætter kursus med Den Danske Skiskole.

Formål

Kurset er målrette rulleskiløbere, som kan basisteknikkerne og som gerne vil stå for noget fælles træning i klubberne. På dette kursus bliver der ikke nørdet individuel teknik. Der er fokus på, hvordan man kan facilitere ugentlig træning i klubberne.

Lørdag, d. 22. juni, kl. 10 – 17

Ved Odense universitet: Forskerparken 10, 5230 Odense

Pris og tilmelding

Danmarks Skiforbund støtter aktivt dette initiativ, så selve kurset er gratis, og du betaler kun 150,- kr for forplejning, samt betaler selv for din transport og evt overnatning. Vi vil forsøge at koordinere sam-transport.

Vil du høre mere, er du velkommen til at kontakte Henrik Steen Jensen fra DDS: mobil 5136 8233/ mail: hschnell@outlook.dk

Du får flere praktiske oplysninger når kurset nærmer sig

Tilmelding i kursuskalenderen hos Den Danske Skiskole (nederst) : https://dendanskeskiskole.dk/kursus/kalender