Opdatering:
I forbindelse med aflysningen af Tux uge 41 og 42, er der nogle refusioner, som er blevet 'fanget' af NETS fraud department for mistanke om svindel. Vi har været i dialog med NETS herom og har bekræftet, at der ikke er tale om svindel. NETS har netop sendt os en bekræftelse på, at de har genfremsendt de respektive overførsler. De betyder at overførslen vil være at se inden for 1-3 bankdage.
Såfremt du ikke har modtaget dine penge i løbet af denne uge (44), så kontakt os gerne på info@dendanskeskiskole.dk.
Så vil vi gøre alt i vores magt for at få løst sagen.
Vi krydser fingre for at dette var sidste led i processen og kan sætte et punktum herefter.
Rigtig god dag til jer - og god vintersæson!
---------------------------
Opdatering:
Vi har nu modtaget bekræftelse fra NETS, om at de sidste transaktioner er sat til overførsel i går mandag d. 19/10 kl. 23.00.
Dvs. at du vil modtage refusionen på din konto i dag tirsdag d. 20/10 eller i morgen onsdag d. 21/10.
--------
Opdatering:
NETS har fortsat udfordringer ifm. at overføre nogle af transaktionerne.
Vi er i løbende kontakt med NETS for at følge udviklingen. NETS er i gang med at behandle den sidste sag, og den skulle gerne 'løses' mandag d. 19/10. Vi modtager en bekræftelselse fra dem, når sagen er løst, og så bør der kun gå 1-2 dage før de sidste overførsler er gået igennem.
Vi sørger for at sende en bekræftelse ud til jer, som har henvendt sig til os vedr. manglende overførsel, så snart vi har bekræftelsen fra NETS.
Vi beklager utrolig meget for ubelejligheden, og håber på jeres tålmodighed!
---------
Kære alle,
I forbindelse med at vi desværre måtte aflyse vores Tux kurser i uge 41 og 42, har alle kursister fået mulighed for bl.a. at flytte deres kursus til 2021 eller få fuld refusion.
For dem som har valgt at få fuld refusion for kurset, vil nogle af jer opleve en længere transaktionstid inden pengene vil stå på jeres konto. Der er i øjeblikket et større pres på NETS ift. transaktionerne, så der kan godt gå op til 14 dage fra, at vi (DDS) har bekræftetet jeres refusion pr. mail, før pengene står på jeres konto.
Vi beklager naturligvis ulejligheden og håber på jeres forståelse!
Hvis I har spørgsmål, må I endelig kontakte os.
Rigtig god dag til jer alle!
De bedste skihilsner,
Den Danske Skiskole