Juniorturen 2021

Er du 13-16 år og elsker du at stå på ski?

uge 42 2021 kan du komme med Den Danske Skiskole til Hintertux i Østrig.

Turen vil byde på en masse skiløb sammen med andre unge, undervisning fra nogle af Danmarks dygtigste (og sejeste!) instruktører, masser fede aktiviteter nede fra bjerget og masser hygge - helt uden mor og far!

I løbet af ugen vil du blive undervist i at forbedre dit skiløb på pisten, men du vil også blive introduceret for andre genrer af alpint skiløb. Det kunne fx. være portkørsel, pukler, freestyle eller synkron. Du kan være helt sikker på at du efter en uge er tanket op på skimæssig selvtillid og masser skiglæde!

Og har du en måske en spirende skiinstruktør i maven er der også masser mulighed for at blive inspireret, da juniorturen afvikles samtidig med Den Danske Skiskoles instruktørkurser på Hintertux-gletcheren.

Så hvis du også trænger til at komme på ski med andre dygtige skiløbere efter et år med nedlukning, hjemmeundervisning og ingen skiferier - så tilmeld dig Juniorturen i uge 42!