Hovden - BSI1 - Norge

Om Hovden Alpinsenter og skiskolen på Hovden

Hovden Alpinsenter ligger på toppen av Aust Ager ved grensen til Telemark fylke . Alpinsenteret regnes som sør-Norges største etter omsetning .Skiskolen på Hovden er en nyskapende og inkluderende skiskole. Det undervises i alle skidisipliner på alle nivåer, gruppeleksjoner og personlig trenere. I tillegg gjennomfører vi uke aktiviteter på kveldstid. Vi underdsviser også i langrenn. Arbeidsoppgavene vil også bestå I skiverksted og I ulteien når det ikke er leksjoner/ aktiviteter ute .

Vi søker instruktører som:

• Har minimum trinn 1 instruktørkurs på ski eller snowboard. De med trinn 2 eller høyere vil bli foretrukket
  • Trives godt med å omgås mennesker i alle aldre.
  • Gode skiferdigheter og evne til å formidle skiglede og teknikk. Fleksibel og gode samarbeidsegenskaper.
  • Kan gjøre seg forstått på norsk, svensk, dansk og engelsk .

Rekrutering skjer løpene i sommer og høst. Absolutt siste søknadsfrist 15. oktober 2019.

Internopplæring

Vi gjør oppmerksomme på at alle ansatte i Skiskolen på Hovden, må delta på vår internopplæring som arrangeres på Hovden.

Trinn 1 og 2 instruktørkurs:

Det vil bli mulig å delta på trinn 1 instruktørkurs på Hovden. Kurset holdes i begynnelsen av Januar.

Skiskolen på Hovden kan tilby:

Et godt arbeidsmiljø.

• Arbeid med spennende, forventningsfulle, hyggelige kunder og medarbeidere.
  • Internopplæring før sesongen.
  • Personlig oppfølging gjennom sesongen. (Observasjon og veiledning av undervisning, medarbeidersamtaler, egenferdighetstrening).
  • Bredt tilbud av clinics (Egenferdighet, video, port trening, telemark,newschool, Freestyle , park , freeski ,snowboard....osv. )

For mer informasjon kontakt Hovden Aktiv på 37939404.

Søknad:

Søknad må gjøres via vårt søknadssystem online.

Employer/company:
Hovden Alpin
Contact email:
post@hovdenalpinsenter.no

We are looking for

Period:
Full season!
Country:
Norway
Destination:
Hovden
We need teachers for: